Ohlasy oceněných
Jaký přínos podle vás má soutěž Rhodos – cena za image?

Vybírali jsme z ankety zástupců oceněných firem v minulém roce některé odpovědi na otázku: Jaký přínos podle vás má soutěž Rhodos – Cena za image?

20
13
  • Bronislav Matyšek, Ředitel marketingu, Globus ČR, k.s. (2014)
    Ocenění RHODOS-cenou za image je pro společnost Globus závazkem i nadále nepolevovat v naplňování očekávání zákazníků nakupujících kvalitu prostředí a služeb. Vítězným receptem tak zůstává znát své DNA, neuhnout z vlastní cesty a projektovat konzistentní kužel světla posilující image značky prostřednictvím každodenní poctivé práce zaměstnanců Globus.
     
  • PhDr. Petr Kopáček, PR manger, Hamé s.r.o. (2014)
    Cena RHODOS nás potěšila. Image je v byznyse velmi důležitá hodnota. Tuto cenu vnímáme jako ocenění naší dlouhodobé a systematické snahy aktivně pracovat na veřejném obrazu naší firmy a našich výrobků, ale také i jako uznání úsilí všech našich zaměstnanců vyrábět produkty co nejkvalitnější a rozvíjet naší firmu ve velmi konkurenční a citlivé sféře potravinářství.
     
  • Ing. Tomáš Hajič, ředitel odštěpného závodu Praha, STRABAG a.s. (2013)
    Pro každou firmu je image a dobré jméno důležitou součástí jejího podnikání a má srovnatelný význam jako tvorba zisku a jiných hmotných statků. V současné krizové době, především ve stavebnictví, nabývá image firmy na důležitosti a svědčí o přidané hodnotě, kterou nelze měřit ani ziskem, ani obratem a ani počtem realizovaných staveb. Svědčí o výjimečné práci nad rámec povinností ze strany každého zaměstnance. Právě proto si získaného ocenění mimořádně ceníme.
     
  • Michal Kadera, vedoucí vnějších vztahů, ŠKODA AUTO a.s. (2013)
    Ocenění za image RHODOS, které ŠKODA AUTO získala, si velice vážíme, protože jde o uznání špičkových odborníků z praxe – českých i zahraničních vrcholných manažerů. Je to nejen ocenění našich produktů, které vyrábíme, ale i vyvíjíme, a to přímo v České republice. Cena podtrhuje význam společnosti ŠKODA AUTO pro celou Českou republiku jakožto nejvýznamnějšího výrobního podniku v regionu Střední a východní Evropy. ŠKODA AUTO daleko za hranicemi naší země reprezentuje více než stoletou tradici výroby automobilů a tím také um a technický důvtip českého řemesla.
     
  • Ing. Libor Tomáš, Ředitel marketingu, Globus ČR, k.s. (2012)
    Toto ocenění se nám podařilo získat již poněkolikáté a je pro nás velmi důležité, neboť nám ukazuje, jak je Globus vnímán jako značka. Je pro nás potvrzením, že se nám daří nabídkou služeb a zboží plnit očekávání našich zákazníků. Zároveň je i velkým oceněním práce našich zaměstnanců na všech úrovních, kteří se na image společnosti Globus podílejí a také obrovskou motivací do budoucna.
     
  • Libor Kytýr, ředitel komunikace, Zentiva Group, a.s. (2012)
    Společnost Zentiva si ceny za image v soutěži Rhodos velmi váží. Považujeme ji za zhodnocení dlouhodobé práce všech našich zaměstnanců, kteří vyvíjejí, vyrábějí a distribuují generické léky pro zlepšení a prodloužení života stále většího počtu pacientů ve více zemích. Naše úspěchy se promítají do image firmy a z toho důvodu vítáme, že ocenění Rhodos vyzdvihuje značku Zentiva mezi přední české společnosti.
     
  • Jan Svoboda, vedoucí Odboru marketingové komunikace, Kooperativa pojišťovna, a.s. (2012)
    Cenu RHODOS vnímáme nejen jako ocenění naší dlouhodobé práce v oblasti marketingu a péče o zákazníky, ale také jako důkaz naší úspěšné snahy o kultivaci prostředí, v kterém podnikáme. Pojišťovna Kooperativa si váží každého ocenění, které se jí podaří získat. Zvláště pak těch, které jsou udělené na základě názoru široké odborné veřejnosti. A právě mezi takové ceny počítáme i cenu RHODOS.
     
  • Gabriele Guzzo, Obchodní a marketingový ředitel, Karlovarské minerální vody, a. s.
    Cena Rhodos je pro nás již potřetí potěšujícím vyznamenáním a důkazem, že si naše firma se značkami Mattoni, Magnesia a Aquila našla způsob, jak naslouchat a vyhovět svým příznivcům.
     
  • Pavel Kalášek, generální ředitel, Hewlett-Packard, s.r.o.
    Soutěž Rhodos – Cena za image nám každoročně podává měřitelnou zprávu o tom, jak dobrou práci jsme odvedli a co nám zbývá ještě zlepšit. Je to důležité proto, že samotná image se nám samým měří špatně.
     
  • Martina Čermáková, Corporate Affairs Coordinator, Tesco Stores ČR a.s.
    Jakákoli soutěž je pro zúčastněné vždy motivující. Soutěživost je pro většinu lidí přirozená. V tomto případě je zároveň i určitým oceněním práce mnoha lidí. Nevýhodou hodnocení image je však právě její neuchopitelnost a určitá dávka subjektivity.
     
  • Michal Kačena, manažer pro vztahy s veřejností, Plzeňský Prazdroj, a.s.
    Soutěž Rhodos dělá radost všem oceněným, vybízí firmy k lepším výkonům a prezentuje to nejlepší, co v české ekonomice máme.
     
  • Jiří Bukáček, General Manager Sales & Marketing, Sony Czech
    Tato soutěž je pro nás jakýmsi barometrem toho, jak si vedeme a jak je značka Sony našimi zákazníky v České republice vnímána. Těší nás, že se již několik let po sobě umísťujeme mezi nejlepšími, což však rozhodně neznamená, že se chystáme usnout na vavřínech.